Opstart hvordan kommer jeg igang

Gratis Tilslutning TV/Internet

·    Undersøg om sælger/udlejer er tilsluttet TV

·    Hvis ja så undersøg om den tv-pakke de har passer til jer,

·    Hvis den tv-pakke sælger har ikke passer til jeres behov skal der skiftes filter

·    Hvis sælger ikke er tilkoblet TV så undersøg om hus installationen er tilkoblet vores kabelnet.

·    Det kan i få tilfælde være nødvendig at få lavet en hus installation, sammenkobling med vores kabel og husets kabelnet.

Valg af TV-pakke

·    Du kan hos grundet Antenneforening vælge mellem 3 standardpakker og 3 bland selv pakker, samt det nye youSee play og minipakke, se nærmere under TV-Radio.

·    Når du har valgt, kontakter du sekretariatet eller benytter tilslutning blanketten

·    Herefter åbner vi for tilslutningen til valgte programpakke hvis det ikke er sket, der går få dage.

·    Det kan være nødvendigt at foretage en program søgning på dit tv og du skal den forbindelse indtaste ID 100 og 450 000 mZh vælger du bland selv er ID 111

Internet:

·    Hvis du også ønsker Internet skal det bestilles hos youSee, du kan med fordel henvende dig til youSee butikken i Søndergade, oplys at du er medlem af Grundet antenneforening.

·    Internet forsyningen sker gennem tv-kablet så der skal ikke installeres ekstra kabler.

Hvis du bestiller internet hos youSee så orienterer Antenneforeningen

Økonomi:

·    Medlemskontingent og program afgift opkræves for kalenderåret

·    Første gang fra tilmelding til 31/12

·    Det er også muligt at betale kvartalsvis mod gebyr på kr. 25,-

·    En stor hjælp til sekretariatet vil være at man overholder betalingsfristerne, skulle det ske at man lige har fået en anden stor regning så ring så finder vi en løsning det er billigere end vi sender rykker med gebyr.

Er du stadig i tvivl:

·      Hvis der fortsat er uafklarede spørgsmål så kontakt sekretariatet der har åben året  rundt undtaget Juleaften ’’

Adresse -> Hvor skal tilslutningen udføres
Navn