Tilmelding til Grundet antenneforening

Grundejerforeninger

I områder hvor der er etableret en grundejerforening er grundejerforeningen ejer af forsyningsnettet inden for eget område, udgiften til kabelnettet blev indregnet i byggemodningen af grunden og derfor skal der ikke betales tilslutningsafgift. Hvis boligen er tilsluttet skal der evt. kun betales for åbning (hvis forbindelsen er lukket) se prisliste

Ved ændring af programpakke (som udgangspunkt er der Fuldpakke) til Mellempakke eller Grundpakke skal der monteres filter

Nye udstykninger efter 2014

I forbindelse med lovændring vedr. lokalplanbestemmelser er der ikke mere pligt til at etablere kabelnet ved byggemodning det er op til projekthaver at yde den service og indregne udgiften i grund/hus prisen så det kan indgå i byggeomkostningerne, men den service yder man ikke.

Antenneforeningen har derfor etableret kabelnet i de områder

Tilslutning i nybyggeri, bygherren skal betale og selv sørge for tilslutning fra forsyningsstander til boligen samt tilkobling i huset det udføres normalt i forbindelse med de øvrige tilslutninger til huset af elektrikeren eller DKTV.

Se nærmere informationer hvad der gælder for de aktuelle områder

Indmeldelse/tilmelding

Indmeldelse i Grundet Antenneforening og bestilling af programpakker kan ske på nedenstående formular er der tvivlsspørgsmål kan henvendelse ske til sekretariatet

Adresse -> Hvor skal tilslutningen udføres