Bestillingaf valgfrie tv-kanaler/bland selv og youSee Tv-boks

Hvis I ønsker at bestille valgfrie tv-kanaler eller en youSee Tv- boks.eller andre produkter fra youSee skal det ske hos medlemsservice tlf. 70 70 4070. eller i youSee butikken Søndergade Vejle

Bland skal bestilles hosYouSee

Der kan kun bestilles
MP (GP+10 valgfri kanaler) eller
FP  (GP+39 valgfri kanaler)
Vælg mellem mere end 100 tv-kanaler

Forudsætning for bland selv er at der er plads til kortholder i dit TV eller du har en TV-boks fra youSee som kræver internetforbindelse.

Kun de TV hvor der er monteret kort eller tilsluttet boks er det muligt at se bland selv, øvrige tv uden kan kun se Grundpakke

Kortholder kan købes hos youSee og koster kr. 299,- pr. stk.
Første programkort er gratis, efterfølgende kort koster kr. 100.-

Du kan også vælge at leje en boks også selvom du f.eks. kun ønsker Grundpakkemen gerne vil havde adgang til de faciliteter boksen har der giver mangefordele den kræver tilslutning til internet og koster kr. 30,- pr. md.

youSee sender brev til Antenneforeningen og orientere om ovenstående valg

Antenneforeningen: vi monterer Grundpakke filter hvis du på nuværende har Mellem- eller fuldpakke det skyldes at du som standard fremover modtager Grundpakke kanalerne og at kort eller tv-boks giver adgang til de øvrige kanaler eller streaming tjenester du har valgt og vi fremsender opkrævning på det kr. 400.-