Internet

Vi har fået en ny aftale med youSee hvilket betyder at vi kan tilbyde internet til en god foreningspris.

Gratis tilslutning

Vi er stolte af at kunne levere en hurtig, sikker og stabil internetforbindelse til flere af dine naboer. Skal vi også levere internet til dig?

Bestil i dag på 70 70 44 44 eller henvend dig i youSee butikken Søndergade Vejle

En af markedets bedste wi-fi-routere med vores prisbelønnede sikkerhedspakke indbygget, så du kan færdes trygt online.

Du kan med fordel bestille og afhente i youSee butikken Søndergade 8 Vejle

Coax er fremtidssikret med Gigaspeed internet

Danmark er i dag det tredje mest digitale land i EU, og Danmark ligger også helt i top, når der bliver målt på kvaliteten af den digitale infrastruktur. Det skyldes blandet andet, at kabelnettene løbende bliver opgraderet. Samtidig bliver der i stigende grad lagt Fiber i jorden. Denne udvikling sker, fordi danskernes internet- og streamingadfærd stiller store krav til deres internetforbindelse.

youSee har en ambition om at kunne levere hurtigere og mere stabilt internet til alle danskere. Derfor har vi i samarbejde med mange foreninger opgraderet kabel-tv-teknologien (Coax) til standarden Docsis 3.1.Det betyder, at vi kan levere internet med hastigheder på op til 1.000 Mbit og dermed GigaSpeed.

Coax er fremtidssikret med GigaSpeed-internet
Fiber er for mange synonym for lynhurtigt internet. Men med et opgraderet Docsis 3.1-kabelnet kan I også få GigaSpeed-internet på 1.000 Mbit. Jeres kabelnet har Fiber i det overordnede netværk og Coax frem til husstanden. Den løsning er lige så fremtidssikker som Fiber alene – og mere økonomisk fordelagtig. Dermed er I klar til at imødekomme danskernes digitale adfærd, der sætter store krav til internet hastigheden. Samtidig er der plads til mange tv-kanaler i ultra HD-kvalitet, hvor billedet står knivskarpt på selv de største tv-skærme. Desuden får man tv-kanaler i hjemmet ved blot at forbinde antennekablet til fjernsynet fra alle rum i huset.

Fordelene ved Docsis 3.1 og GigaSpeed-internet:
                   ✓
                Lynhurtigt internet – op til 1.000 Mbit
                   ✓                Mere stabilt internet
                   ✓                Hurtigere fejlfinding og nemmere vedligeholdelse

Økonomiskfordelagtig

youSee Sikkerhedspakke

Koster ikke ekstra er med i prisen

Hver 3. dansker har været udsat for cyberkriminalitet*

Over 30% af danske internetforbindelser er forsøgt hacket inden for det sidste år. Så måske er du mere sårbar, end du tror? Men det er der råd for. Vi har nemlig inkluderet en sikkerhedspakke i alle vores bredbåndsprodukter, så du altid er beskyttet, når du er online.

youSee Play Tv & Film

Med Foreningsbredbånd får du adgang til YouSee Play Tv & Film på din pc, tablet og mobil. Her kan du se de fleste af dine tv-kanaler, finde tidligere udsendelser i Tv-arkiv, gå på opdagelse i Danmarks største børneunivers og lade dig underholde med masser af film og serier.

Fordele med youSee Foreningsinternet

Et internet abonnement giver adgang til vores spændende YouSee Tv & Film univers:

• Live-tv - se dine tv-kanaler overalt i Danmark på din pc, tablet eller mobil
  • Start forfra - starte programmer forfra på udvalgte kanaler
  • Tv-arkiv – se tidligere sendte udsendelser på udvalgte tv-kanaler
  • Film og serier - massevis af film og serier i alle aldersgrupper inklusiv Danmarks største børneunivers

Gå til youseeplay.dk i din internetbrowser eller download YouSee Play Tv & Film app'en til Android og iPhone/iPad.