Otte nye kanaler
Dato: 11-06-2024 18:42:39
Kategori: Generelt

Velkommen til 8 nye kanaler

Den 11. juni 2024bliver YouSee’s underholdningsunivers endnu større, når 8 nye tv-kanaler flytter ind med programmer med Vlado, Ex’ er på stranden, superstjerner, masser af sport, reality og meget mere.

De 8 nye kanaler
Kanal 4, Kanal 5 og 6’eren, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2 samt Discovery Channel og Investigation Discovery, som alle fra 11. juni kan vælges i YouSee Play. Kanalerne er sat til følgende point i YouSee Play:3 point: Kanal 5

2 point: Kanal 4,6’eren, Eurosport 1 og Eurosport 2

1 point: Discovery, Investigation Discovery, og TLC

Har du en Grund-,Mellem- eller Fuldpakke vil du automatisk få Kanal 4 og Kanal 5 i din fastetv-pakke, mens alle med en Bland Selv-pakke kan tilvælge de resterende 6kanaler på toppen af Grundpakken. Her koster kanalerne 1 point.

Læs mere om de nyekanaler

Sportssommer

Vil du se hvert et mål,hvert et hårnålesving og hver en matchbold kan du glæde dig til en fantastisksommer med alle sportens store følelser samlet ét sted. Har du YouSee Playeller en Bland Selv-pakke kan du nemlig se ALT sommerens sport ét sted. Det enestedu skal gøre, er at vælge de kanaler, du skal bruge, for at se dinyndlingssport.

Hvilke kanaler skal du bruge til dinsportssommer?

Sætkryds i (sports)kalenderen

Derer dansk revanche på menuen, når EM i Tyskland bliver sparket i gang den 14.juni. Kasper Hjulmands udvalgte skal rejse sig efter et sløjt VM i Qatar, ogdet kan de passende gøre med en stor præstation i puljespillet.

Denbedste danske fodboldrække flytter i løbet af sommeren ind hos TV 2, som skaldele de mange spændende opgør med TV3-kanalerne. Det betyder, at man kan sealle tv-kampene fra Superligaen med tv fra YouSee. Der er sæsonstart den 21.juli, og vi er med fra det første spark til sæsonens sidste fløjt.

Detbliver en helt vild sportssommer, og sportsåret fortsætter heldigvis ogsåefter, at den olympiske flamme er gået ud. Se alt sommerens sport. Ét sted

Kanal 5 Tennis

Se Wozniacki og Runespille Champions Battle på Kanal 5
Tirsdagden 11. juni bliver Kanal 5 en del af vores tv-udbud – og samme aften spillerCaroline Wozniacki og Holger Rune Champions Battle 2024 på kanalen. Her møderde verdensstjernerne Elina Svitolina og Gaël Monfils. Og for første gangnogensinde spiller Caroline Wozniacki og Holger Rune sammen i en mixdouble pådansk grund.

Semed fra kl. 18.30, og huske at vælge kanalen til, hvis du har en YouSee Playpakke.