Danmarks bedste mobilnet 9 år i træk
Publiceret af: Freddy Chr Olesen
Dato: 07-05-2024 12:11:03
Kategori: Generelt

Vi kan med gælde fortælle at beboere ogmedlemmer med et YouSee mobil abonnement er på
Danmarks bedste mobilnet. Nemlig TDC NETs som Teknologisk Institut for 9. år itræk har målt
til Danmarks bedste.

Teknologisk Institut har foretaget målinger på 691 lokationer i hele lande ogresultatet er klart.
TDC NET leverer den bedste samlede mobilnetværksoplevelse. Det betyder, atbeboere og medlemmer med et YouSee mobil abonnement får den bedste 5G-dækning ogde hurtigste up- og download-tider på deres mobil.

Det fejrervi, og giver endnu engang fri data i alle mobilabonnementer fra 1. juni ogfrem til 31. august 2024 helt automatisk i hele Danmark - uden de behøverat gøre noget. Så kan de tænde for lydbøgerne, lytte til musikken eller selive-sport helt uden at bekymre sig om dataforbruget.

Teknologisk Institut måler blandt andet
Læshele 2024 rapporten her

• Du får Danmarks bedste 5G dækning med 99,9% adgang til 5G i hele landet
  • Du får det mest stabile mobilnet Ikke kun i de store byer, men i hele Danmark