Viafree indhold flytter til Pluto TV
Dato: 02-05-2022 14:53:25

Viafree indhold flyttertil Pluto TV

Den 25. maj 2022 lukker Viafree. Favoritter somHorton-sagaen, Paradise Hotel og andre programmer og serier, der tidligere harværet tilgængelige på Viafree, vil i stedet blive flyttet til den ny lanceredetjeneste Pluto TV fra og med 18. maj.

Dette gælder ikke serien Glamour, der i stedet flytterover på Viaplay fra og med den 16. maj. For at se Glamour skal du derfor haveadgang til Viaplay. Du kan skabe en konto hos Viaplay her.

I forbindelse med nedlukningen vil vi slette alledata, der er knyttet til din brug af Viafree. Din Viafree-konto vil bliveslettet, hvis du ikke har brugt kontoen på Viaplay. Har du derimod brugt sammekonto til både Viaplay og Viafree, kommer dine loginoplysninger til atforblive, men data knyttet til Viafree vil stadig blive slettet. Vi deler ingeninformationer om dig med Pluto TV.

Viaplay    6 point

Hvis du ikke har Viaplaykan du tilvælge det i Bland selv

Streamingtjenesten Viaplay Film &Serier byder på et kæmpe udvalg af film, serier, de velkendte TV3-programmer ogtimevis af børneunderholdning. Glæd dig til nogle af de største Hollywood-film,masser af sæsoner af anmelderroste serier, populært børneindhold og hyggeligefamiliefilm. Sådan ser du: Du kan se alt indhold via viaplay.dk ogViaplay-appen. Udvalgt indhold kan også ses via tv-boksen, YouSee Tv &Film-appen og tv.yousee.dk. Bemærk: Har du allerede valgt V series, såmodregnes pointet.