ændring af programpakker 2022
Dato: 13-10-2021 20:52:01

Ændringeri Grundpakken ved årsskiftet

I kan se frem til at få TV 2 News og TV3 Puls itv-pakken, da mange kunder har efterspurgt netop disse to kanaler. Desuden harViacom valgt at lukke kanalen Paramount Network, så den udgår derfor af pakken.

Ændringeri Mellempakken ved årsskiftet

Tv-pakken får tre nye børnekanaler: Nickelodeon, Nicktoonsog Nick Jr. De giver adgang til populære komedieserier, seje tegnefilm ogpædagogisk indhold til mindre børn, som Svambebob Firkant, Paw Patrol,Paddington og meget mere. Læs mere om de tre børnekanaler på yousee.dk/nick.

Ændringeri Fuldpakken

I tv-pakken bliver der adgang tilstreamingtjenesten Viaplay med Viaplay-appen. Viaplay byder på et kæmpe udvalgaf film, serier, velkendte TV3-programmer samt nogle af de størsteHollywood-film, masser af sæsoner af anmelderroste serier, populærtbørneindhold og hyggelige familiefilm. Ved årsskiftet vil medlemmer/beboere,som vi må kontakte, modtage loginoplysninger, så de kan komme i gang med atbruge Viaplay. Læs mere på yousee.dk/viaplay-fp.

Derudover kan I se frem til to nye kanaler itv-pakken - nemlig Paramount+ Movies og Paramount+ Series. Fuldpakken giverfortsat adgang til streamingtjenesten Paramount+, som løbende har udvidetindholdet med endnu flere film, serier, dokumentarer og underholdning for børn.Se hvad Paramount+ byder på netop nu på yousee.dk/paramount-plus-fp.

Desuden udgår de fire C More-kanaler aftv-pakken, og det vil ikke længere være muligt at streame C More-indholdet.

FOX+lukker ved årsskiftet i Bland Selv

Disneyhar valgt at lukke for FOX+ den 1. januar 2022, og derfor vilmedlemmer/beboere, der har valgt tjenesten i Bland Selv ikke længere kunnetilgå indholdet fra Fox+. De får i stedet frigivet fire point, som kan brugespå andre kanaler eller streamingtjenester i Bland Selv.

Desudenjusteres antallet af point på udvalgte Netflix-abonnementer i Bland Selv. Detbetyder, at medlemmer/beboere med de udvalgte abonnementer skal bruge færrepoint og får frigivet 1 point, som de frit kan bruge på andet indhold i BlandSelv.

OmEkstrakanaler

Da TV 2 News eller TV3 Puls bliver en del afGrundpakken pr. 1. januar 2022, skal de medlemmer/ beboere, der har haft deneller disse som Ekstrakanaler, selvfølgelig ikke længere betale for dette (TV 2News til 40 kr./md.) og (TV3 Puls til 40 kr./md.), og deresEkstrakanal-abonnement vil automatisk blive opsagt.

De øgede udgifter tilsportsrettigheder, indholds- og ophavsrettigheder betyder, at følgendeEkstrakanaler pr.

1. januar 2022 får ny månedspris: TV3+ til 70kr., TV3 SPORT til 60 kr. og TV3 MAX til 40 kr.

OmParamount+

Medlemmer/beboeremed et abonnement på YouSee Tv-boksen fra før 25. marts 2021 vil ikke længerehave adgang til Paramount+ streamingtjenesten, som en del af abonnementet.Streamingtjenesten kan fortsat tilvælges i Bland Selv. Den 1. januar 2022 udgårC More af fordelsprogrammet YouSee More, og medlemmer/beboere, der har valgt athave adgang til C More vil i stedet i løbet af december få adgang tilstreamingtjenesten Paramount+, der også indeholder film og serier. Det ermuligt at vælge en anden fordel i Mit YouSee, hvis man ikke ønsker Paramount+.