Vi ændrer vores fordelskoncept youSee More
Dato: 02-08-2021 14:06:48

Vi ændrer vores

fordelskoncept youSee

Den 15. september 2021 ændrer vi på sammensætningen af fordelene i YouSee More.

Det er tydeligt, at der er en række fordele, der er mest populære, og derfor er der 5 fordele, som udgår pr. 15. september: Hallo Mind, Nick Play, Børns Vilkår, Den Danske Naturfond og Bookmate.

Dem der har valgt en eller flere af disse fordele, modtager direkte besked om ændringen med information om hvilke fordel/e, de kan vælge i stedet, og hvordan de skifter fordel på Mit YouSee.

Det er ikke kun i YouSee More, at vi tilbyder fordele. Med YouSee Mobil får man fx DK’s bedste mobilnetværk for 6. år i træk og kan komme på 5G-speed som en af de første. Med YouSee Bredbånd følger en af markedets bedste wi-fi-routere med i abonnementet, der giver en fantastisk dækning i hjemmet. Og med YouSee Tv følger der masser af ekstra underholdning med, som kan streames før alle andre.

Man vil stadig kunne vælge vores mest populære fordele, som fx YouSee Musik, YouSee Premiere og YouSee Sikkerhedspakken, der relaterer sig til vores kerneprodukter: mobil, tv og internet.

Du kan læse mere om de fordele, man får med hos os her

De 5 fordel, der udgår:

Hello Mind
Hello Mind vil ikke være en del af YouSee More efter 15. september.

Stadig masser af børneunderholdning
Efter 15. september vil der ikke længere være adgang til appen Nick Play. Men der kan fortsat vælges streamingtjenesten Nick+ og kanalerne Nickelodeon, Nicktoons og Nick Jr. i vores tv- og streamingpakker.

YouSee samarbejder fortsat Børns Vilkår
Selvom man ikke længere kan vælge Børns Vilkår som en fordel, samarbejder YouSee stadig med Børns Vilkår, som vi har gjort i mere end 30 år. Vi samarbejder bl.a. om Børne Telefonen og om at hjælpe familier i Danmark til en bedre digital hverdag.

Det er jeres bidrag til Den Danske Naturfond gået til
De donationer vi har givet til Den Danske Naturfond har betydet, at de har kunnet frikøbe 60.438 m2 truet og vild natur. Helt konkret er pengene er bl.a. gået til disse to projekter: Hals Mose i Nordjylland og Marielyst Enge på Falster. En rigtig god nyhed for os, der elsker den danske natur. Du kan læse mere disse projekter her.

Chapter i 3 måneder
Bookmate vil ikke være en del af YouSee More efter den 15. september, men vi har lavet en aftale med Chapter, der kan tilbyde beboere og medlemmer 3 måneders abonnement på tjenesten uden beregning. Ønsker man at fortsætte efter de 3 måneder, koster det 99 kr./md., som betales direkte til Chapter.