Kunder med 300 Mbit får nu 1.000 Mbit
Dato: 25-03-2021 12:09:39

Kunder med 300 Mbit får nu 1.000 Mbit

95 % af alle med internet hos YouSee har siden efteråret 2020 fået en endnu højere internethastighed – uden at skulle betale mere for det. Men på grund af COVID-19 restriktionerne for teknikerbesøg, er der stadig kunder, som mangler at få opgraderet deres internethastighed.

Det drejer sig om kunder med 300 Mbit*, som i efteråret havde abonnement på hastigheden. Beboere/medlemmer, som i forbindelse med opgradering har fået 300 Mbit som deres nye højere internethastighed, bliver ikke løftet, i det de allerede har fået et hastighedsløft.

Vi er nu i fuld gang med opgraderingen af 300 Mbit kunderne og har siden starten af marts sendt mails til dem om deres opgradering til 1.000 Mbit GigaSpeed. De mails vi sender har forskellige budskaber, da nogle skal have en ny router, mens andre både skal have en ny router og efterfølgende have udskiftet af deres kabel-tv-stik.

Kunder med 300 Mbit hos foreninger/kabel-tv-anlæg, der ikke er opgraderet til Docsis 3.1. har ikke mulighed for højere hastighed. Og vil derfor fortsætte med 300 Mbit hastigheden.

Grundet Antenneforening er først klar i foråret 2021 og udsender info når tid er