Eksisterende internetkunder får højere internethastighed – uden ekstrabetaling
Dato: 03-11-2020 14:17:36

Eksisterende internetkunder får højere internethastighed – uden ekstrabetaling

95% af alle med internet fra YouSee har fået eller får inden længe en endnu højere internethastighed – helt uden ekstrabetaling. Den nye hastighed afhænger af, hvilken hastighed kunden har i dag. Opgraderingen er allerede i gang og udføres løbende i efteråret. Kunderne får direkte besked, når de bliver opgraderet.

Højhastighedsinternet til alle
Den samlede trafik på internet stiger hvert år i Danmark. Det er særligt streaming af musik, tv, film og brugen af sociale medier, der står bag væksten. I takt med at stadig flere danskere tager streaming til sig, stiger forbruget yderligere. Det mærker vi også hos YouSee, hvor kunderne gør flittigt brug af tv-arkiv, start forfra og streaming af film og serier. Derfor oplever vi en øget interesse for højhastighedsbredbånd hos vores nye bredbåndskunder.

Med opgraderingen hos eksisterende kunder og de nye internethastigheder og priser styrker vi konkurrenceevnen, og tilbyder jeres beboere/medlemmer den bedste internetoplevelse hos Danmarks største internetudbyder.

Vi glæder os til at give jer mere fart på internettet. God fornøjelse.