Nyt indhold i tv-pakkerne
Dato: 07-07-2020 11:53:34

Nyt indhold i tv-pakkerne

Som noget nyt kan alle med tv hos osgå på opdagelse i DR’s store arkiv. Samtidig har vi lavet et nyt samarbejde medNordisk Film, der giver alle med YouSee Tv fri adgang til store danske oginternationale film.

DRTV

DRTV er flyttet ind hosYouSee, så nu er det muligt at gå på opdagelse i DRTVs store arkiv på tusindvisaf programmer og serier. Alt indhold fra DR, DR2, Ramasjang DR2+, DR3 og DRUltra er samlet i DRTV – og det er at finde på tv-boksen, YouSee Tv &Film-appen og på tv.yousee.dk.

DRTV

Nordisk Film

YouSee har indgået etsamarbejde med Nordisk Film, hvor vi støtter dansk filmproduktion. Det betyder,at alle med YouSee Tv frit kan streame en række storfilm fra Nordisk Film viatv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk – kort tid efter de harværet i biografen.

NordiskFilm

Et stærkt efterår på Xee

Med tv hos os får jeres medlemmer og beboere adgang til Xee. Herfår de en traditionel tv-kanal og et stort arkiv af streaming med fantastiskeog populære programmer. På Xee vises fx prisbelønnede danske tv-serier som fx’29’ og ’Sunday’ med Melvin Kakooza. Det er også her, I finder de nyestesæsoner af ’Homeland’, ’The Walking Dead’ og ’Why Women Kill’. Og så senderXee-kanalen også fodbold i verdensklasse – nemlig Premiere League ogBundesliga.