Tekniske udfordringer med Bland Selv
Dato: 03-01-2020 13:35:06

Tekniske udfordringer med Bland Selv

2020 er ikke begyndt helt, som vi gerne ville. På grund af en teknisk fejl er det i øjeblikket ikke muligt for jer at vælge tv-kanaler og streamingtjenester til og fra som normalt i Bland Selv-shoppen. Det er her, du normalt kan skifte kanaler i tv-pakken via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og på Mit YouSee.

Fejlen er vores højeste prioritet
Vi har eksperter, der siden 1. januar har arbejdet dag og nat på at løse problemet. Det er desværre endnu ikke lykkedes, og derfor skriver vi nu til jer. Fejlen har vist sig at være meget kompleks, og på nuværende tidspunkt kan vi beklageligvis ikke sige, hvornår den er løst.

Fejlen har ikke påvirket Bland Selv-kunders mulighed for at se tv og streame, den har kun påvirket muligheden for at ændre på indholdet. Fejlen har derfor ikke påvirket jer  med en fast tv-pakke.

Vi giver besked til jeres beboere og medlemmer
Der bliver sendt mail til de af jeres beboere og medlemmer, som har afgivet en permission, og som vi dermed må kontakte. De modtager også en mail, hvor vi undskylder de gener, fejlen har medført.

Vi arbejder selvfølgelig stadig på højtryk og gør alt, hvad vi kan, for, at man igen kan blande kanaler og streamingtjenester i tv-pakken.

Via yousee.dk/driftsinformation kan man til enhver tid holde sig opdateret om, hvor langt vi er med fejlretningen.

Vi beklager og undskylder de gener, fejlen har medført.

YouSee Foreningssalg