Nyt træk i TV-Krigen: DPlay med sport til rabatpris
Dato: 15-11-2019 15:42:24

15-11-2019

Discovery Networks stårbag de tv-kanaler der forsvinder fra YouSee og Fullrate TV fra nytår. Nupræsenterer de så en ny kampagne på deres streamingtjeneste Dplay Sport.

Med de nye tilbud kan dufå adgang til store sportsbegivenheder, 11 livekanaler og en masseunderholdning til 99,95 kr./md. de næste seks måneder. Herefter er prisen somnormalt på 179,-/måned.

Eksisterende Dplay Sportkunder får automatisk sat deres pris ned til 99,95 kr./md. de næste seksmåneder, mens de Dplay kunder, der i dag ikke har adgang til sportskanalerne, fårtilbud om at tilgå kampagnetilbuddet på Dplay Sport.

Vi har ligesom mangeandre stor fokus på den digitale udvikling og på hele tiden at kunne tilbydedet bedste produkt til den skarpeste pris. Derfor går vi i dag i luften meddenne kampagne, hvor man får adgang til nogle af de største sportsøjeblikke viavores 11 livekanaler, og oven i det får du samtidig adgang til et kæmpebibliotek af programmer, der tæller alt lige fra ’Ex on the Beach’ og ’Profilaf en morder’ til ’Gold Rush’ og ’Deadliest Catch’ ”, siger ChristianKemp, direktør hos Discovery Networks Danmark og fortsætter:

Dplay er i dagNordens hurtigst voksende streamingtjeneste, og med vores Dplay Sport kampagneønsker vi blandt andet at gøre vores sportsrettigheder så synlige ogtilgængelige for så mange danskere som muligt. Vi håber samtidig, at dettetilbud kan være et godt alternativ til de mange YouSee-kunder, der misteradgangen til vores kanaler 1. januar.

Med Dplay Sport får dublandt andet adgang til landsholdets EM-kvalifikationskampe, 3F Superligaen,Europa League, OL, Grand slam-tennis, de største internationale cykelløb ogmotorsport som Le Mans og Formel E. Abonnementet giver dig nemlig Discoverys 11livekanaler som simulcast, hvor du udover store sportsrettigheder også sikrer digadgang til god underholdning og stærke krimiprogrammer.

Dplay Sport kampagnetilbuddet:

• 14 dages gratis adgang