Vigtig information om din tv-pakke

I vores forening har vi enaftale om YouSee Tv. Har du en tv-pakke via foreningen, vil der derfor ske ændringer i din pakke. YouSee oplyser, at de ønsker at forbedre tv-løsningen,og tilbyde dig den mest fleksible tv-pakke, så du kan streame din underholdning,når og hvor det passer dig. YouSee ønsker samtidig at gøre udvalget af film, serier og populære programmer større end nogensinde, så du altid kan vælge at se lige præcis det, du har lyst til. Det er nogle af grundene til, at YouSee ændrer i tv-pakkerne pr. 1 januar 2020.

Nyt i Grundpakken

Her udgår Kanal 5

Bliver erstattet af TV 2 Charlie,der blandt andet sender populære serier, spændende krimier og masser af goddansk underholdning.

Nyt i Mellempakken

Her tilføjes kanalerne TV 2 Fri, TV 2 Sport, TV3 MAX,TV3 Sport og Viasat Ultra HD. Viasat Ultra HD kan ses af alle, der har et tveller udstyr med mulighed for Ultra HD.

Med de nyekanaler i Mellempakken åbnes der for masser af underholdning og sport med blandt andet de største kampe fra Champions League, Premier League og Superligaen. Og du kan gå ombord i populære programmer som Krejlerkongen,Auktionshuset og Fantastiske Hammerslag.

Disse kanaler udgår af pakken: Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, Canal 9 og TLC.

Nyt i Fuldpakken

Her tilføjes kanalerne C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series,Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family og Viasat FilmHits samt Viasat Ultra HD.

* Med de nye kanaler bliver der masser af underholdning for hele familien. Du kan fx se de populære film Journal 64, Mamma Mia! Here wego again og LEGO Filmen. Eller gå ombord i prisvindende serier som fx PeakyBlinders. Der er noget for enhver smag og du kan også streame det hele og se det, præcis når du vil.

*       Disse kanaler udgår af pakken: Kanal 4, Kanal 5,6'eren, Canal 9, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, DiscoveryScience, Investigation Discovery og Animal Planet. DR lukker tre kanaler

For at imødekomme danskernes øgede streamingforbrug meddelte DR allerede sidste efterår, at de ville lukke DR3, DR Ultra og DR K i forlængelse af den nye public service-kontrakt med Kulturministeriet. DR har nu meldt ud, at de tre kanaler lukker den 1. januar 2020. Kanalerne udgår dermed af tv-pakkerne. Det vil stadigvæk være muligt at se mange af programmerne frakanalerne efter 1. januar 2020, da meget af indholdet fortsat vil væretilgængeligt via web og app.

Ændringerne sker 1. januar 2020, og de nye tv-kanalerkommer automatisk i din tv-pakke.

Se mere på nedenstående link