Fejlmelding TV



Inden du fejlmelder




Hvis du har flere fjernsyn, så undersøg om fejlen optræder på samtlige apparater.

Kontroller om antennestikkene er på plads og om der evt. er brud på ledningen.

Undersøg eventuelt om naboerne har samme fejl.
    

 

 Meld fejl på TV signalet til         

Dansk Kabel TV

Dmningen 58, baghuset
7100 Vejle
Telefon: 76 42 88 00

Telefontid:
Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 15.00
E-mail: vejle-service @danskkabeltv.dk
   
Aften- og weekendvagt på samme tlf.nr., men her skal beskeden dog indtales på telefonsvarer, hvorefter du vil blive kontaktet.

   

NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.

Som service- ogsamarbejdspartner på antenneforeningers netværk, har vi i Dansk Kabel TV ennational forpligtelse til at sørge for, at vores kunder kan holde sig opdateretom verdenssituationen via deres bredbåndsforbindelse eller TV-signal.

Derfor er det nødvendigt for vores teknikere stadig at bevæge sig rundt iDanmark og ofte indenfor hos jeres medlemmer. Men det er dog også vores ansvarat gøre vores allerbedste for at begrænse smitten af COVID-19 blandt voresmedarbejdere og kunder.

Derfor følger vi sundhedsmyndighedernes anbefalinger, og det betyder, atteknikerbesøg nu og foreløbig indtil den 1. februar 2021 begrænses til etabsolut minimum, så vi mindsker risikoen for smittefare.

Vi håber, at disse vigtige skridt kan hjælpe os og vores kunder igennem dennæste kritiske tid med Covid-19, og at vi sammen kommer godt ud på den andenside.

    


Cookies

Kontakt

Grundet Antenneforening
Sekretariat
Ringdams Kobbel 30
7100 Vejle
Tlf: 77 35 42 00
Skriv til os