Nyt om tv-kanaler og ny kanalrækkefølge
Dato: 05-01-2019 16:42:25

Nyt om tv-kanaler og ny kanalrækkefølge

Viasat Golf og Discovery Science kommer i YouSee's Fuldpakke

• Har jeres medlemmer eller beboere Fuldpakken (Tillægspakke) får de Viasat Golf og Discovery Science som nye kanaler i deres tv-pakke. Det skyldes, at kanalerne Nat Geo People og TNT er lukket.

Comedy Central skifter 7.-8. januar 2019 navn til Paramount Network

• Kanalen viser et bredt spænd af internationalt kvalitetsindhold fra MTV, Comedy Central, TV Land og Channel 5. Morgentimerne på Paramount Network er reserveret til de mindste og vil fra kl. 05-09 vise de bedste børneprogrammer fra Nickelodeon

Kanaler, som er lukket og udgået som Ekstrakanaler og Bland Selv

• C More Golf, Discovery Showcase og Discovery World er lukket og udbydes ikke længere som Ekstrakanal eller Bland Selv-kanal

Vi ændrer lidt på kanalrækkefølgen
Samme dag som vi udfører kanalomlægningen i Grundet antenneforening, ændrer vi også på kanalrækkefølgen. Det betyder, at der ændres i rækkefølgen for enkelte kanaler bl.a. for at give plads til den nye kanal, Xee.

Kanal

Ny kanalplads

TV 2

TV3

Xee

DR2

DR3

DR K

MTV

Viasat Golf

Discovery Science

Bemærk!
Xee vil ved lancering den 20. januar ligge på kanalplads 62. Først ved kanalomlægningen i vor forening flytter Xee til kanalplads 4.

Viasat Golf og Discovery Science kan ses i YouSee' s Fuldpakke (Tillægspakke) fra 7. januar 2019. Viasat Golf på kanalplads 51 og Discovery Science på kanalplads 19. Først ved kanalomlægningen i vor forening flytter kanalerne til deres nye faste kanalpladser: Viasat Golf på kanalplads 40 og Discovery Science på kanalplads 47.

Kanaloversigt

Antenneforeningensmedlemmer skal bruge et netværks-id, når de ser tv via en tv-boks eller hvistv’et har en indbygget DVB-C modtager. Man skal vælge det netværks-id, sompasser til tv-udstyret: Ved indstilling af tv-kanaler på tv’et, skal der brugesnetværks-id:

·       100:Når tv’et har DVB-C og MPEG4-modtager

·       100:Hvis man har en MPEG4-boks, som ikke er fra YouSee

·       111:Hvis man selv har blandet sine kanaler (Bland Selv-pakke)

·       120:YouSee Boksen

Kanaloversigt- gældende fra januar 2019 se under Programpakker

Få et bedre tv-signal

Problemermed dit tv-signal?

Der ermange faktorer, der spiller ind i vejen til et godt tv-signal. Læs, hvordan dusikrer dig det bedste signal på dit tv.

Få hjælp på YouSee’shjemmeside