Prisstigninger 2019
Dato: 22-09-2018 12:22:19

Ny pris på tv-pakker og masser af nyheder

(se de nye pakkepriserunder prisliste)

Mere indhold og flerefordele

Priserne er heldigvis ikke det eneste,der ændrer sig. Vi har nemlig valgt at investere i nogle nye ogspændende tiltag, som isom medlem helt eksklusivt har adgangtil via antenneforeningens foreningsaftalehos os youSee.

youSee lancerer en helt ny tv-kanal

Vi er stolte af at kunne præsentere Danmarks nye tv-kanal i samarbejde med Hollywoodstudiet Fox, lancerer vi en helt ny tv-kanal i januar 2019, som automatiskbliver en del af Grundpakken. Her kan i se nye danske underholdningsprogrammer produceret af YouSee og storeamerikanske tv-serier fra 21stCentury Fox, der modtog mere end 80 Emmy-nomineringer i år. Serierne vil være tilgængelige umiddelbart efter premiereni USA, ofte dagen efter. Og andre seriervil være eksklusivt indkøbt til kanalen, og kan ikke ses andre steder.

Kanalenkommer til at ligge en fast kanalplads, ligesomde andre tv-kanaler. Man kandesuden streame alt indholdet, og se det, når man vil via YouSee Tv & Film-appen .

Navnet på den nye kanal er endnu ikke officielt, men bliver meldt ud i løbet

af efteråret.

To nye streamingtjenester på vej

Nu bliver det endnu sjovere atblande sin egen tv-pakke. Vi byder nemlig velkommen tilstreamingtjenesterne Fox+ og en fra Nordisk Film. Navnet på Nordisk Film streamingtjenestenbliver meldt ud i løbet af efterår et. Detbetyder, at i som medlem snart vælge mellem hele 10 streamingtjenester i Bland Selv-univer set. Vi arbejder hele tiden at udvide universet, og vi glæder os til at løfte sløretfor endnu flere streamingtjenester.

Nu kan man se sin tv-pakke via Apple Tv

Et nyt samarbejde med Apple betyder, at i nuogså kan se din tv-pakke direkte via den nyeste versionaf Apple Tv (Apple TV 4). Man vil stadig den fuldetv-oplevelse med YouSeeTv-boksen, men har man flere tv'er,kan man alleredeidag bruge fx Chromecast, YouSeeTv & Film-appen -og nu også Apple Tv. Vi givermed andre ord endnuflere valgmuligheder til jeres beboere/medlemmer, så de selv kan vælge, hvordande vil se deres tv-kanaler og streamingtjenester.

Nye tv-kanaler

I starten af det nye år går vores teknikere i gang med en kanalomlægning. Det sker i etaper rundt   i landet i per oden fra uge 3 til uge 8 i 2019 .

Med kanalomlægningen får alle medlemmer den nye YouSeetv-kanal i deres tv-pakke.

Har i  en Fuldpakke eller en Tillægspakke, vili   Viasat Golf,som en ny kanali jeres  tv-pakke. Det skyldes, at NationalGeographic har valgtat lukke kanalenNat Geo People. Kanalen TNT bliver også udskiftet og de vil Discovery Science som nykanal. Ændringerne sker i december eller januar måned. Følg med yousee.dk/mere tv.

Kanalen,Comedy Central skifter8. januar 2019 navn til Paramount Net work. Kanalen vil fortsat byde komedieserier, late night talkshows og stand-up fra hele verden,og ifm.  navneskiftetvil kanalen også tilbyde film og serier fra Paramount Networks' store katalog.

Følg med på youSee’ hjemmeside

Vi glæder os til at give jer masser af nyt indhold og den bedste tv-oplevelse.

Fra uge 40 kan I læse mere om alt det nye yousee.dk/mere tv.

Her kommer derløbende information blandt andet om hvornår kanalomlægningen sker hosjer, og jeres beboere/medlemmer får adgang til de nye tv-kanaler samt information om en ny kanalrækkefølge, der sker samtidigmed, at vi åbner op for den nye YouSeetv- kanal.