Nyhed vedr. youSee More
Dato: 20-09-2018 15:26:59

Vi er rigtig glade for at kunne fortælle, at tv-pakker i løbet af få dage nu også giver adgang til fordelsprogrammet YouSee More. Du kan læse mere om YouSee More her. https://more.yousee.dk/

Nogle af jer har allerede i dag en del af YouSee More, dade har et adgangsgivende Mobil og Bredbåndsabonnement hos os. Derfor er det rigtig glædeligt, at endnu flere kan få adgang til fordelsprogrammet med et katalog af fordele, hvis i har minimum to forskellige produkter. Nogleprodukter er ikke adgangsgivende lige nu, men vi føjer løbende flere produktertil. Læs mere om, hvilke produkter, der giver adgang til fordelsprogrammet her.https://more.yousee.dk/adgang

Ved åbning af jeres tv-pakker i fordelsprogrammet vil detdog kun gælde for tv-pakkerne: Mellem- og Fuldpakke og Mellem- og Fuldpakke med Bland Selv. Dermed vil medlemmer med de fire tv-pakker tælle med som et produkt i fordelsprogrammet.

Det betyder, at i kan få op til 5 valgfrie fordele viaYouSee More – helt uden at det koster ekstra.

De kan naturligvis også ringe til youSee eller besøge en af vores butikker. Det enkelte medlem kan selv tjekke via ’’Mit YouSee’’ på yousee.dk, hvor de modtager besked om deres muligheder med YouSee More.

YouSee More - valgfrie fordele

·      Man kan vælge 3 fordele, når man har 2 produkter - fx tv og bredbånd

·      Man kan vælge 5 fordele, når man har 3 produkter - fx tv, bredbånd og mobil

Det betyder helt konkret, at vore medlemmer i ultimoseptember modtager en mail fra YouSee om, at de nu kan tilmelde sig fordelsprogrammet.Mail sendes naturligvis kun til medlemmer som har adgang til enten 3 eller 5 fordele.

Lidt mere om YouSee More.

YouSee More er et fordelsprogram til kunder med flere forskellige YouSee-produkter. Og det helt unikke ved YouSee More er, at vores medlemmer nu selv kan vælge mellem flere forskellige fordele –  fx et kæmpe udvalg af film og serier, et gigantisk musikbibliotek, tusindvis af e-bøger og meget mere. Og de kan nemt skifte deres fordele hver måned.

Du kan se denne video, der fortæller mere om YouSee More.https://youtu.be/2LzzxNt04c0

youSee