Prisstigninger 2019
Dato: 31-08-2018 12:24:54

Nye priser på tv og bredbånd fra den 1. januar 2019

Der kommer stadig mere indhold og flere streamingtjenester på markedet, men det betyder desværre ikke, at indhold bliver billigere. På trods af de højere priser på indhold har det dog været muligt at fastholde en prisstigning på 10 kr. for Grundpakken samt de forskellige Bland selv-løsninger med 10, 20 og 36 point. Udover Grundpakken vil de ’faste’ tv-pakker, Mellem- og Fuldpakken, stige med henholdsvis 20 og 25 kr.

• Ovenstående prisstigninger er gældende for vores listepriser på YouSee tv-pakker. Vi er i fuld gang med varslingsbrevene til jer med information om jeres nye tv-priser fra 1. januar 2019.

YouSee’s bredbåndskunder efterspørger i stigende grad de hurtigste forbindelser, og derfor sætter vi fra nytår priserne ned på dem. Prisen på en 1.000 Mbit-forbindelse falder fra 699 kr. til 499 kr. og en hastighed på 500 Mbit fra 499 kr. til 449 kr. efter nytår.

• Hos anlæg/foreninger med særlig foreningsaftale om YouSee Bredbånd vil ny pris pr. 1. januar 2019 på 1.000 Mbit være 449 kr. og 399 kr. for 500 Mbit.

Prisen på hastighederne, 25 og 50 Mbit, stiger efter nytår med 10 kroner, mens en 100 Mbit-forbindelse stiger med 20 kroner. Det skyldes bl.a., at YouSee investerer i netværket for at imødekomme den enorme stigning i danskernes dataforbrug. I gennemsnit stiger dataforbruget på bredbånd ca. 30 pct. om året.

• Hos anlæg/foreninger med særlige foreningsaftale om YouSee Bredbånd vil prisen på 25, 50 og 100 Mbit være uændret og prisen den samme som i den nuværende bredbåndsportefølje.

YouSee