YouSee giver mobilkunder fri data
Dato: 15-06-2018 15:55:05

YouSee giver mobilkunder fri data

Fra 1. juni til og med 31. august i år får beboere og medlemmer med et YouSee mobilabonnement fri data til deres mobil. Vi vil nemlig gerne give alle eksisterende mobilkunder en god og bekymringsfri sommer på Danmarks bedste mobilnetværk.

950.000 mobilkunder har fra 1. juni fri data på mobilen
Jeres beboere og medlemmer har modtaget en sms med den gode nyhed.
Fri data kampagnen gælder for alle privatkunder, der har et mobilabonnement hos YouSee med data inkluderet. Det betyder, at alle mobilkunder hen over de næste tre måneder frit kan uploade billeder, høre musik, dele videoer og streame film på farten uden at skulle tænke på, om de ryger gennem deres dataloft. Læs mere her

Fakta om fri data kampagnen

• Fri data koster ikke ekstra, og sker automatisk
  • Fri data er kun til brug i Danmark
  • Fri data inkluderer ikke Mobil Bredbånd abonnementer
  • Fri data gælder kun mobilabonnementer med data inkluderet
  • Fri data gives til eksisterende mobilkunder, der har bestilt YouSee Mobil før den 24. maj 2018.

Se VM på alle skærme
– i hele EU

Er fjernsynet optaget, eller er du i sommerhus under VM-finalen? Fortvivl ej! Med YouSee kan jeres beboere og medlemmer tage deres underholdning med sig uanset hvor, de er. Og så giver vi samtidig fri data til at streame fra mobilen hele sommeren i Danmark.

Se tv på mobil, tablet og PC
For at kunne se tv på mobil eller tablet kræver det, at jeres beboere og medlemmer installerer YouSee Tv & Film-app’en. Den fås til både Android og iOS og kan hentes i Google Play og App Store.

Kom godt i gang, og læs mere.
Ser man med fra pc'en, kan det gøres direkte fra: tv.yousee.dk

Koster det ekstra?
Det koster ikke ekstra at tage sine tv-kanaler, sine streamingtjenester og YouSee Musik med i Danmark og i EU. Jeres beboere/medlemmer kan tage al deres underholdning med, når de rejser indenfor EU. Det betyder, at de kan streame live-tv og de film og serier, der hører med i deres tv-abonnement, når de besøger et af de 28 EU-lande.

Som en særlig service, i forbindelse med sommerens mange sportsbegivenheder, åbner vi i perioden 13. juni til 27. august 2018 for tjenesten ''TV 2 Ude''. Med TV 2 Ude vil beboere/medlemmer med en tv-pakke få mulighed for, når de er uden for hjemmet, at se udsendelser på TV 2 via YouSee Tv & Film-appen via mobil og tablet. Så kan de, når de er uden for hjemmet, nemt følge med i sommerens VM-slutrunde fx i sommerhuset.

TV 2 Ude kan tilkøbes som et selvstændigt abonnement til 5 kr. om måneden. Der vil være åbent for TV 2 ude-tjenesten i perioden 13. juni til 27. august 2018.